معرفی نرم افزار Symantec Endpoint Protection14

معرفی نرم افزار Symantec Endpoint Protection14

 

نرم افزار Symantec Endpoint Protection 14 برای رسیدن به چشم انداز تهدید امروز با یک رویکرد جامع طراحی شده است که شامل حمله های زنجیره ای و دفاع در عمق نرم افزار می باشد . با بهره بدن از بزرگترین شبکه اطلاعات تهدید غیر نظامی در جهان، نرم افزار Symantec Endpoint Protectiond14  می تواند به طور موثر تهدیدات پیشرفته با فن آوری نسل بعدی که شامل تهدیدات خود آموز می باشد را تجزیه و تحلیل کرده و در زمان واقعی (زمان موثر) رفتار بدافزار را متوقف کند. علاوه بر این فن آوری پیشرفته، به همان اندازه برای سازمان حفاظت کلی از اطلاعاتش بسیار مهم می باشد. این نرم افزار با بهره بردن از یک کنسول مدیریتی واحد و بسیار سبک، می تواند به سرعت با ادغام با دیگر محصولات حداکثر امنیت را در پاسخ به تهدیدات فراهم آورد.

 

حفاظت جامع در برابر حملات زنجیره ای:

 

ترکیبی از نسل بعدی آنتی ویروس ها و فن آوری های ضروری، بدون در نظر گرفتن اینکه چگونه حمله به نرم افزار امنیتی، خود را با یک عملکرد بالا و سریع، تهدیدات پیشرفته و به شدت در حال رشد بدافزارها متوقف می کند.

 

حمله:

 

پیشگیری از نفوذ شبکه، URL ها و رفتار فایروال: تجزیه و تحلیل ترافیک عبوری (رفت و برگشتی) به وسیله تکنولوژی حفاظت از تهدیدات Symantec به صورت کامل انجام می شود و مانع از آسیب رسیدن به سیستم می شود. فایروال هایی که بر اساس معیارهای معینی ساخته شده است مرورگر های موجود برای محافظت در برابر حملات مبتنی بر وب می باشد ضروری می باشند. لازم بذکر است، که به صورت کلی نیمی از تهدیدات با استفاده از شبکه قوی و مقاوم در برابر تهدیدات قابل شناسایی می باشد. کاربرد رفتاری نرم افزارها: دسترسی به رجیستری ها و فایل های کنترلی کاملاً تحت کنترل و فرمان می باشد.

 

کنترل دستگاه ها:

 

محدود کردن دسترسی و انتخاب سخت افزار و کنترل اینکه چه نوع از دستگاه هایی می توانند اطلاعات را در شبکه آپلود و یا اطلاعات دانلود کنند.کنترل مدیاهای خارج از شبکه می تواند با ترکیب نرم افزار، به سیاست های کنترل قابل انعطاف دست یابد.

کاهش استفاده از حافظه:

 

خنثی کردن حملات از نوع zero-day مانند Heap Spray ،بازنویسی های SEHOP و جلوگیری از سوء استفاده های Java در نرم افزارهای معمول که وصله ها را ارائه نمی کنند توسط Symantec Endpoint Security 14 انجام می شود. این امضا تکنولوژی صرف نظر از نقص، اشکال، و یا آسیب پذیری کار می کند.

 

سرایت:

 

 کاهش استفاده از حافظه: همچنین نقش مهمی در تشخیص نرم افزارهای مخرب برای جلوگیری از سرایت آن به سایر اجزا را دارد.

 

02166932635

www.almanetco.com